fredag 28 mars 2014

Fruktefterrätt..

Hej allihopa! 
Runt 12 låg jag på balkongen och sög in solen, så skönt! Blev dock väldigt varmt, men ville ändå int ta av mig till bara topp eftersom jag vill ju int vara en av dom som redan nu börjar klä sig allt för lätt och blir sjuk.. Speciellt nu då man är preggo! Iaf, jag låg nu där en bra stund innan det var dags att gå in och ta itu med fredagsstädningen. Jag städade köket idag. Alla skrymslen och vrår!
När vi har handlat ska jag dammsuga och skura alla golv så får Robert laga mat. Det är liksom mina planer idag hehe. Rolig fredag, jepp jepp. 
Alltid kan man int ha roligt helt enkelt. 
Tänkte slänga ihop nån god efterrätt med frukt idag också! 
Är så snål på all sorts frukt just nu... Och is förstås!

Kanske nått av dessa smarrigheter... Nej nu ska jag fixa till mig lite, 
så jag är klart till R kommer hem så vi kan fara och handla meddetsamma! 
Ps. Ikväll tänkte jag höra med er vad ni tycker vi ska packa ner i BB väskan.. 
Men det tar vi sen! Puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar