lördag 15 mars 2014

Jaa, vad menas riktit?


Haha, jaa.. Förstår att frågan kan vara en aning förvirrande. Saken är alltså den, att i en tidning Robert var med i här för nån vecka sen, där dom skrev om hans träning, säger han att han sitter på huk 30 minuter varje dag och rekommenderar alla att göra det samma.. För smidighet och strechning och sånt... Tror jag heheh. Så alltså frågan betyder i stort sätt vad jag tycker om att min kille lägger 30 minuter om dagen på att sitta såhär: 


Ooooch svaret på vad jag tycker om det får ni i svars videon som kommer upp så småningom!
PS. Hur kul att JAMES BLUNT läser min blogg?!?!

5 kommentarer:

  1. Skall testa att sitta 30 min före jag kan kommentera, om jag kommer mig upp.......;)

    SvaraRadera
  2. Hörde för någon dag sen av en som studerar till närvårdare att de inte rekommenderar att man står på huk för sen när man blir gammal har ursäkta mitt ordval rövhålet blivit större eftersom muskeln runtomkring blivit uttöjd och de har svårt för att hålla tätt. Själv vet jag inte om detta stämmer men tydligen blir de lärd så i skolan :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jag är också närvårdare och har nog inte hört det men visst kanske det stämmer, tror dock de positiva effekterna av att sitta på huk är fler än de negativa :)

      Radera
  3. Jag är närvårdare å vi har lärt oss att man bara ska sitta så då man är uträttar dina behov så att säga! Eftersom ringmuskeln kan bli förslappad :)

    SvaraRadera