lördag 8 mars 2014

Kaggen hälsar

HEJ! Vad härligt väder vi har haft idag!! 
Jag hoppas att alla har varit ut och njutit och int märkt att bloggen varit övergiven...... Jag har faktiskt varit hos mammas hela dagen. Vi har räfsat och jag har lärt mig VIRKA!! Wohooo \m/ Fick dock ta om typ 10 ggr, och börja om men tillslut börja de faktiskt se ut som nått! Det hadd jag icke trott.....Och var nog redo att ge upp många gånger, men 10 djupa andetag räddade situationen.

Hursomhelst, vid mammas när jag började ställa mig inför kvällen så fick jag i nerverna på mitt hår, så jag tog saxen och klippt av det helt enkelt. Så kan man också göra...

Sen for jag till Larsmo på tacos och kalas, så nu är Sara 21 år, gammal kvinna må jag säga! Sen sku dom vidare på fest så jag dumppade dem där och styrde kosan hemåt. Här hitta jag kille som ligger och ser på melodifestivalen, fyfan vad programledarna var skit iår, annat kan jag int säg. Nåja




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar