måndag 24 mars 2014

Min vecka i stora drag..


Såhär nånting ser min vecka ut! 
Idag är ju min kille "ledig" ikväll, dvs ingen träningen eller annat, så jag ska ju bestämma vad vi ska göra. Och jag tror bestämt vi ska fara och påbörja bänkbygget! Haha, kul att man kan tyck en sån sak är roligt, men jo det gör jag faktiskt! Imoron ska jag antagligen fara till Kokkola, och fara med som moraliskt stöd då cimppen ska till sjukan.. Kanske blir ett varv via mini.mani också, gillar den butiken.. 
På onsdag går vi in i vecka 32! Wohoo \m/

3 kommentarer:

  1. Älskar då du gör dessa kollage, de är så fina! Får man fråga vilket program du använder för att laga dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag använder picmonkey.com :)

      Radera
    2. har du Picmonkey Royale? För mina collage blir då verkligen int sådär bra med Picmonkey :D

      Radera