torsdag 27 mars 2014

Mitt förflutna som barnsoldat

Jag har tydligen varit barnsoldat, intervjuer ges nog om hur det var att vara ut på fältet. 
Carro 12 år.



Hörni! Igår upptäckt jag en ganska rolig sak! 
Nämligen ett ställe där man kan livevlogga! Wohoo! Hur kul sku nu int det vara då? 
Annars då man gör vlogs så tar man ju om 100 gånger för man blir inte nöjd, 
men med dethär så far det ut direkt så skiter det sig så skiter det sig helt enkelt! 

Det är alltså så att man sitter framför kameran, och lägger upp en länk i ett inlägg, och det man göra så visas LIVE ute på bloggen! Så råkar ni klicka er in på bloggen precis då vi spelar in så ser ni vad vi gör och säger precis i den sekunden! Såå jag och Sara tänk att vi ska testa det idag. Är dock osäker om jag ska lägga upp länken i bloggen, eller om vi bara ska köra där på sidan var man kan göra det. Äää nog måst vi ju dela på bloggen, annars är det ju int nå kul. Så jo det tänkt vi göra! Man kommer också kunna se på videon efteråt, då de är klart alltså (inte live längre.) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar