måndag 10 mars 2014

#Selfie

Gomorron! Här är man redan uppe och har varit ett varv till Nkby.. Jobbigt, för jag mår riktit skit denna morgon. En måndg sku liksom int kuna börja bättre.. Men men nu e jag hemma igen och ska öva på att virka. Nolife_girl_91.

Alltså näää mitt och Roberts favoritord nujust är nog "Selfie".. Och då uttalar vi E i slutet STARKT. SelfiE. Älskar då folk taggar sina egopics på insta #SELFIE hahah helt ba som att folk int sku se att det är en..V Hursomhaver barnen kär, vi brukar skicka "selfies" åt varandra på whatsapp. Ganska roligt kan jag tycka. Sen skriver vi ett utlåtande om bilden t.ex. "Fin selfiE." Eller oftast "fyfan vilken selfiE, du ser ut som stryk." Kärlek på hög nivå.

Hursomhelst, har ni hört den nya låten? Den heter passande nog #SELFIE. Så jääävla jobbig men jag gillar den ändå.


Lite rolig är den allt, men det räcker att höra den en gång innan man
 int vill höra den mer på två dagar, påminner lite om dendär facebook låten. 


#SELFIE 

2 kommentarer:

  1. Ska ni ännu göra nått i babyrummet elr börjar de vara klart? Sku vara roligt med före och efter bilder när det är klart! :) Älskar dina inlägg om rummet, de blir så fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I stort sätt är det nog klart! Lite småfix ännu, och en hylla som ska upp.. Före och efterbilder ska jag nog kunna fixa! Tack! :)

      Radera