onsdag 26 mars 2014

SIMON #JEPPISPIMUNA 31 MARS

Nåjaaa hörni!
Nu har det kommit ut att jo, nästa vecka är det vår tur att synas i rutan! Eller dataskärmen först. 
Inkommande måndag, dvs 31 mars, släpps avsnitten av street game serien SIMON där vårt lag; JeppisPimuna (Janica, Sara, Pessi, jag) Kaj-Alfredz och Karis laget 10300 Paris tävlar! Wohoo! \m/ 

Är ni taggade!? Kommer ni kolla? 
Fy jag är så nervös inför dethär! Kommer bli så pinsamt att kolla, man minns ju knappt hälften vad man sagt och gjort! Jag vet int alls hur jag ska sitta eller ligga då jag lägger på det. Kommer sååå att först vilja kolla det ensam, men nej! Tror jag ska ta hit Sara och ha Roberts biceps som skämskudde. HUH! 
Ni ser ju på bilden vilken attityd vi körde på... Haha, näe då! 

LAGEN VI TÄVLAR MOT


9 kommentarer:

  1. Gjord ni nå kullerbyttor nakna?? :D

    SvaraRadera
  2. Klart man kommer kolla. Tycker avsnitten hittills har varit riktigt roliga, lite tjatigt kanske med samma uppgifter åt allihopa men.. Ska bli roligt att se era avsnitt just eftersom jag läser både din och Pessis blogg :)

    SvaraRadera
  3. Det har gått rykten om ... vi får se om ryktena stämmer. Pinsamt! Modigt att ni deltog det gjorde ju inte vi som sitter hemma och skrattar?

    SvaraRadera
  4. Ska bli SÅ roligt att se!! :D vad var det värsta ni gjorde? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa du, alltså jag minns int. Måst koll själv på avsnitten för att minnas de :D

      Radera