söndag 30 mars 2014

Söndagsstatus


Gomorron bästa läsare! 

Eller kanske man int ska säg gomorron nåmera, klockan är ju ändå halv 11. And everybody is like "EGENTLIGEN E KLOCKAN BARA HALV 10!! MEN NU DÅ VI HAR ÄNDRA TILL SOMMARTID SÅ E ALLT FUUUCKED UUUP!" Nej, nu får vi acceptera att klockan är halv 11 helt enkelt. Jag gillar sommartid! Vissa är ju helt emot det och tycker det borde slopas, men nej, inte jag. Jag tycker bara det är roligt att det är ljus längre på kvällarna. + att sen på vintern då vi vrider tillbaka klockan så får vi ju ändå "tillbaka" timmen vi gått miste om, så vi kan ju se det som att vi lånar ut den helt enkelt..

Snart ska vi fara till Nkby. Robert har bara en innebandymatch idag, så jag tänkte att jag ska fara och se på den! Annars bruk han ha flera och då kan det ju ta ganska länge så då orkar jag int, hehe. Men nuså! Måst säga att jag har haft en väldigt bra helg hittills. Både på fredag och igår hann vi umgås jättemycket, och det var ju skönt och nödvändigt eftersom det int blivit så mycket av det på den senaste tiden.. Men från och med denhär inkommande veckan så är Robert på ambulansen, så då jobbar han bara var 4e dag så nu ska vi nog allt hinna träffas mer än gonattpussen om kvällarna! Wohoo \m/ Så nästa gång Robert ska ijobb är på torsdag! Very nice!

Hoppas ni får en skön söndagseftermiddag, vi återkommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar