onsdag 19 mars 2014

Tankar från sängen

Hello hello! 

Ligger i sängen och vilar och har gjort det flera timmar redan. Är verkligen supertrött idag, vet int vad det beror på. Jag somna tidigt igår men vaknade redan kvart över 8! Vet int varför jag har börjat vakna så tidigt nu på senaste tiden.. De bästa är ju då man riktit före man vaknar, drömmer att klockan är typ halv 2 på dagen, så blir jag helt fittig och arg för att jag har sovd bort hela dagen, men så kollar jag klockan så är den typ halv 9! Hehe men de e nice. Kanske kroppen förbereder sig på att vakna tidigt redan.. 

Snart kommer min kille hem från jobbet, men han ska och träna efter att han ätit så vi ses nog först ikväll.. Får se om jag orkar hitta på nått idag. Har jättesjuk rygg och mitt vänstra ben känns som att det är nå propp pågång, fast int är det ju de, det är nog säkert bara lite domnat. Egentligen sku jag vila till mamma o pappas bygge och bygga våra bänkar men, utan killen så är de nog lite svårt. Känner mig inte i den ultimata "snickeri formen" just nu! Får se när vi hinner göra det, han ska träna varje dag denna vecka och sen ihelgen är han och spelar innebandymatch både lördag och söndag.. Nåväl de är ju int så brått, snö på balkongen ännu..... 

Jag slukar ju böcker om förlossning nu, känns så spännande!
Längtar tills den första värken, det ska bli en så häftig upplevelse!! 

Nu ska jag läsa vidare.. Senare kommer del tre i "hem och inredning" inläggen tror jag allt :)


Tack för alla tips om skötväskor!! 
Kollar upp alla ni tipsar om, så tipsa gärna mer ifall du har en skötväska som är bra
eller känner nån som hittat en riktig 10 poängare! :)

2 kommentarer:

  1. Har du varit på glukosbelastning/sockerbelastning? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hello! Nepp, jag hör till dendär undantags gruppen som int behöver ta de nå :)

      Radera