torsdag 20 mars 2014

Tiderna utvecklas, som tur är

Ibland kan det ju vara roligt att ta en titt bakåt i tiden, och se hur de faktiskt var förr.. Att mänskligheten (SOM TUR) har utvecklats och går framåt, sakta men säkert. 
Ännu är det långt innan det är jämställt (Vad än BB säger... SUCK)  
Men koll in domhär sjukt sexistiska och rasistiska annonserna...

Desto hårdare en fru arbetar, desto sötare ser hon ut!


Om din man någonsin kommer på dig…



Män frågar ”Är hon söt?” inte ”Är hon smart?”



Män är bättre än kvinnor!



Håll henne där hon hör hemma…



Visa henne att det är mannens värld



Tvättar inte din mamma dig med Fairy tvål?



Använd ”Chlorinol” och var som den vita negern



Det är vad fruar är till för!



Oroa dig inte älskling, du brände inte ölen!



Blås i hennes ansikte



Det är skönt att ha en tjej i huset



För oskuldsfullhet är sexigare än du tror



Är det alltid olagligt att döda en kvinna?



Ja, vad säger man? Jag finner inga ord. Helt sjukt.
Vilken tycker du var värst? Jag tyckt att den där han står på hennes huvud och det står 
"it's nice to have a girl around the house" var värst..

9 kommentarer:

  1. Kan va nåt fel med min webbläsare men.. jag ser inga bilder?

    SvaraRadera
  2. int ja heller ser nå bilder ?! :)

    SvaraRadera
  3. skoja bara, nu ser jag nog bilder helt plötsligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, nä de var nog nå fel då före, men jag fixa de då ni upplyste mig om problemet! Thx! :)

      Radera
  4. I seriously don't wanna live on this planet anymore..Nej men tur att saker har förändrats iaf. Håller med dig om att dendär med mannen som står på kvinnans huvud är värst. Men tycker också den med Chlorinol är så sjukt äckligt rasistisk att den är nog nästan värst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåjo, alltså den är nog också faktiskt en av dom värsta. Men alla är så hemska så svårt att bara bestäm sig för en..

      Radera
  5. Kan seriöst int avgör vilken som är värst.. Alla är så hemska o äckliga.. att de ha varit accepterat att va sådär!!!?? :@

    SvaraRadera
  6. Alltså man kan ju int FÖRSTÅ att dedär int ens e 100 år sen!! helt sinnes!

    SvaraRadera