torsdag 20 mars 2014

Piss humör

Ääähää fan vilket jävla piss humör jag har haft och HAR idag! Fyfan. Kom just hem efter att ha varit borta hela dagen typ. Fast jag egentligen sku ha måsta ha en dag då jag bara sku ha legat hemma och deppat. Min dag kan man väl säga att ha varit helt bra egentligen men nää mitt humör har dragit ner på den så in i helvete. Ursäkta svordomarna, kan inte kontrollera mina inre tankar och orkar int redigera. 

Det blev en 8 km cykeltur för mig, och en springande Cissi brevid. (Varför kommer det rött under "brevid" vad är felstavat med det? Jag vet int, och jag orkar inte kolla upp det heller.) Och fan vad jag blir arg på vädret!!! Nej fy. Jag är arg på allt och alla nu. Gissa om jag var trevligt sällskap åt Cissi? Hehe nej, knappast. Men relativt mycket kuna jag ändå håll inom mig, men tillslut tog hon fram en morotskake bit och sa "ÄT DETHÄR NU!" såååå i hopp om att min blodsocker sku stiga lite --> Humöret sku stiga. Men njae, lyckades väl sådär. Int ens janssons frestelse (en av mina favortirätter) fick mig på bättre humör!! är det fan i mig usligt. Snart kommer Robert (äntligen) hem. Kanske han kan få mig på bättre humör.. 

Sku seriöst kuna skriv en lista här nu på allt som gör mig sur, men en sån lista orkar ju ingen läsa, och mest är det väl mina hormoner som fittas med mig. Så istället lägger vi in nått som kanske sku kuna få mig på bättre humör..











Fungera de på er? Nä, int på mig heller.

Hmmm. Undrar varför jag är på dåligt humör? Mest tror jag de beror på andra som "is trying to bring me down" Det hatar jag. Jag borde ju egentligen int ta åt mig, men ändå gör man det. De suger ju. Bara folk sku bry sig mindre om "problem" (saker som är problem enligt dom då, int enligt mig) i mitt liv och mer om deras egna problem. Då sku jag bli nöjd. Jag är liksom lycklig och glad i mitt liv just nu, så varför i HILVITI ska andra ha negativa åsikter om de då? Ok jag sku ju int skriv varför jag är på dåligt humör, ursäktaaaah.


EDIT: Min kille kommer int hem idag!!! Min kväll blev just såååå mycket bättre. NOT

9 kommentarer:

  1. "Kul" att se att du kan vara på dåligt humör ibland också, du verkar alltid så glad! (Vilket ju är bra förstås.) Har själv också haft en sämre dag. Hoppas din morgondag blir så mycket bättre! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, ibland är man på bättre humör och ibland på sämre. Idag känns redan som en bättre dag, hoppas din fredag blir bra också! Kram

      Radera
  2. vaför kommer han int hem? :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han drog brandutbildning efter jobbet som räckt ända till kl 22 så han sov hos sina föräldrar då han ändå sku till jobbet efter 10 timmar då :)

      Radera
  3. alltså inget elakt menat, men din kille e ju typ aldri hemma? blir de int jobbit i längden? åså måst de ju va ganska svårt att "planera" nått, eftersom att han måste träna o sånt? han verkar va en jävlit bra kille när han väl e hemma men.. ;)

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig. Brukar inte annars vara på dåligt humör eller orka störa mig på onödiga saker. Men under graviditeten kan jag vara på riktigt piss humör, stör mig på allt. Även om det inte finns något att störa dig på, då känner man sig extra härlig :D hoppas du får en bra dag och en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är precis likadan! Konstit hur man stör sig på helt konstiga saker nu då man är preggo! Haha ja, man känner sig nog härlig i dom stunderna, blir tillochmed arg å mig själv för att jag är så löjlig då jag är irriterad på helt onödiga saker! Skön helg till dig/er också! :)

      Radera
  5. don't slap me now, meeen... bredvid* :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men taaaack! Jag hadd faktist ingen aning om hur de stavas :D

      Radera