torsdag 20 mars 2014

Dagens frågor

Tack till dig Sandra som lämnar fina kommentarer titt som tätt :)

Sandra sa: 
Här är några frågor du kan svara på om du har lust :)

- Hur gammal är Robert? Svar: Han är 24 år
- vad har han för utbildning? Svar: Hmmm... Jaa han har väl nån militär ultbildning så han är.. ehm nato soldat och sen är han brandman och sen nå crossfit tränar grej
- vad ser du mest framemot med att få baby? Svar: Oj det är så mycket! Ser framemot ALLT! Men mest att alltid ha nån som vill goosa, älskar att goosa!
- när tror du du vill börja studera/jobba igen? Svar: I sinom tid. Inget jag prioriterar eller tänker desto mer på just nu. Förstår int varför jag sku göra det heller, eftersom det int ändå är aktuellt på typ 1½-2 år.
- Har många av dina vänner barn? Svar: Nepp
- hur reagerar dina vänner då du talar om barn, vill nån av dom göra det (av de som int själva har barn)? Svar: Jag märker snabbt vilka av mina vänner som är intresserade av att tala om min graviditet och allt med babyn att göra och sådär.. Så det är ganska lätt att liksom inte tala om det med dom som int är intresserade om du vet vad jag menar. Nu vet däremot int jag riktit vad du menar med "vill nån av dom göra det" skaffa barn då eller? Jag vet int riktit, inte precis just nu kanske.
- vad blir du glad av? Svar: Snälla människor, folk som respekterar en, min pojkvän och vänner, då babyn sparkar, då jag är i babyrummet, då jag tänker på babyn, ALLT MED BABYN heheheh
- vad irriterar dig? Svar: Mycket! Bl.a. Folk som tror att alla tycker och prioriterar PRECIS som dom, och allt annat är fel och konstit, dåliga reklamer, då folk smakkar!! Fyfan det är nog det som irriterar mig mest här i världen, stäng din käft då du tuggar liksom!!! :@
Ha en bra dag :) Desamma till dig!


4 kommentarer:

  1. Tack för svaren! :D jag mena om det är många av dina vänner som vill tala om din graviditet och kommande baby, formulera mig lite klumpigt kanske :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågood :) Aha okej! Hehe, ja jo, nog är de flesta intresserade och vill tala om det och höra hur det går :)

      Radera
  2. i måndagens SIMON-avsnitt så sa dom ju i sista avsnittet att nästa gång hålls tävlingarna i Vasa. Så det är alltså inte avsnittet där du skall vara med eller? För jag tyckte du skrev att ni tävlade i hesa..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså jag har gett upp att försöka lista ut när vårt avsnitt sänds :D Men ok, jag lovar att jag ska försöka ta reda på det, återkommer då! Och jo, vi tävlade i Hesa :)

      Radera