tisdag 18 mars 2014

Vår och sommar outfits

Snart kommer ju våren på riktit!
 Dethär som var här före kan man ju int räkna med, och  nu är det ju jättekallt igen.. Men snart så! Och sen blir det ju sommar! Så jag kan int låta bli att börja söka inspiration till fina vår och sommar outfits! Här har jag lagt ihop lite kollage över det jag känner sku sitta bra att ha i garderoben tills dess..

Haha, här om dagen var Sara här, och jag lag på min vårjacka, så sa hon:
 Jaa, du har redan tagit fram vårjackan? Våren kom tidit för dig. 
- Mmm alltså nä int egentligen, men denhär jackan är den ända som går runt magen för mig.
- Haha aija, så våren var tvungen att komma tidigt iår för dig helt enkelt! :D


Vilka känns som dina favoriter?
 Mina är nog helt klart 1an, 7an och 11an!

Ps. Ni kanske märker att jag gillar turkost och ljusrosa/orange ;)

7 kommentarer:

  1. 6an och 7an tycker jag! :)

    SvaraRadera
  2. 5 å 11 är en favorit :D ser så framemot att kunna ha "gamla" kläder i sommar! Efter 2012 då man just fött barn å sen 2013 då man va gravid :D måst söka en ny bikini åt mig också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det blir säkert härligt! Längtar efter det jag redan haha! :) Tror int jag kommer behöva nån ny bikini tills i sommar.. Ligger väl bara och solar och gömmer mig mellan nå klippor på villan, så då spelar de no int så stor roll hurudan bikini jag har ;)

      Radera
  3. Åh va härliga!! 2an och 10an (Y)

    SvaraRadera
  4. Åttan var verkligen snygg! Så somrig och fräsch! Absolut något jag skulle kunna tänka mig ha!

    SvaraRadera
  5. Men dööör! Toppen i ettan och kavajen i åttan :O SÅ *ÄVLS SNYGGA!! Sku va roligt att veta var man kan köpa (A)

    SvaraRadera
  6. Vars kan man köpa alla dessa kläder?

    SvaraRadera