tisdag 18 mars 2014

Att föda


Idag har jag ränt på stan med Sara brasko JR. Jag har bland annat inhandlat en ny bh och trosor med MUDD (som ni lärd mig att det heter, int muff lolololo) sen var vi på kaffe också. Men, bästa var nog att vi var till biblioteket och jag fick äntligen hemlånat böcker om förlossning och annat baby relaterat. Nu har jag nog att läsa! Jag hadd int använt mitt bibbakort på 5 år hehe, trodd att det int sku fungera. 

Nu ska jag laga mat tills killen kommer hem så han kan fara och träna direkt, sen ska jag lägga upp en "dagens fråga" som idag handlar om hur jag ser på adoption!

4 kommentarer:

  1. Den första röda boken "att föda" du har där läste jag när jag var i det skedet att jag höll på att läsa baby och födas böcker, den var väldigt bra och man lärd sig faktist mycki av den. :) När tror du själv att babyn kommer komma? Känns de som att hon kommer för tidigt eller tror du du hamnar att gå över tiden? Hur var du själv? Kom du för tidigt eller gick din mamma över tiden med dej? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen det låter ju bra, ska börja läsa den ikväll! :) Jag tror hon kommer komma kanske en-två veckor för tidigt, en känsla jag har bara. Jag själv kom på exakt det beräknade datumet, 7 november! :)

      Radera
    2. Får se när hon kommer då! Du kan sen ha gissningstävling på bloggen, så får folk gissa när hon kommer och vikt och längd, det är ju alltid kul :D Roligt att du kom på BF! Det är inte speciellt vanligt det! :)

      Radera
    3. Ja, det sku ju vara roligt, det kan jag säkert ha :)

      Radera