måndag 31 mars 2014

Veckans planer

Gomorroooon! 
Ny vecka, nya möjligheter. 
Känns bra med måndag för min del, hoppas er också känns ok. 
Såhär ser min vecka ungefär ut!


Måndag: SIMON avsnitten kommer ut, wohoo \m/
Tisdag: Till Kokkola, R ska på gym och jag ska gå i butiker och kanske kaffa med Satu om hon har passligt. Även magbild!
Onsdag: Vi går in i vecka 33! (Omg) Rådgivningsbesök.. Besikta bilen..
Kanske fara till karby om dom har passligt!
Torsdag: R är ijobb hela dygnet. Jag ska börja packa bb väskan och ha över en vän på kaffe
Fredag: Handla det som ska handlas ännu till väskan, fredagshandla, städa och ha fredagsmys!
Lördag: Till Vasa! Ska hämta en stol från petsmo som vi ska låna och på samma gång hälsa på Alle och Ville. Sen blir det att gå i butiker i stan, och på kvällen ska vi på teater, KAJ Pjäs elo Pjas. Efter det blir det middag! 

Helt nice vecka!

2 kommentarer:

  1. När går du på mammaledigt? Så spännande att följa med din graviditet, bästa mammabloggen jag läser! Bra inlägg och bra uppdatering! 😌👍 Speciellt roligt nu då jag själv är gravid! (Bara vecka 7 men ändå ;))

    SvaraRadera
  2. Wohooo ;) Karby onsdag! De passar riktigt bra de :)

    SvaraRadera