söndag 30 mars 2014

Imorgon är det dags att stämplas.

Jaaa alltså. Imorgon är det dags. 

Dagen mången väntat på (lol mången, normi päivä ord för mig liksom höhö) dagen jag fruktat. Nä men ja, imorgon släpps avsnitten av SIMON där vi, jag, Janica, Sara och Pessi A.K.A JeppisPimuna, tävlar. Ååååhhh jag tycker det ska bli både roligt och nervöst och inte roligt och ja, allt på en gång. Helst sku jag först se avsnittet sen ha en knapp där jag, om jag vill, kan trycka och då raderas alla avsnitt. Kommer ju skämma ut sig en hel del, men hey, man kan int gå igenom livet och vara tråkig och torr, det går liksom int. Jag har ju alltid varit en sån som har lätt för att bjuda på mig själv.. 
Sååå va sku int jag kuna göra de i tv då också?! 
Mina reaktioner imoron då jag ser avsnitten; 






Nej men på riktit. Ok vet int vad jag ska säg. Hoppas ni int får en helt ny bild av mig nu p.g.a. detta! Man måst ju faktiskt minnas att vi var under press.. Dom tvingade oss till detta!! VI VILLE INTE GÖRA NÅTT VI GÖR!! Men dom stod men en käpp och pika på oss!!! 

Nånä int gjord dom de. Precis så som jag är i programmet, är jag i verkligheten. Lika dryg. Deal with it. (ehehe nä hoppas jag int är dryg, är jag dryg så ber jag om ursäkt i förhand.)


Men, vi hadd jääävligt roligt, och det är huvudsaken!

2 kommentarer: