söndag 30 mars 2014

Lite spel och lite sällskap


Cindy och Antza 

Här ligger man nu, mätt och belåten. Efter maten blev det cheesecake muffins och lite sällskapsspel! Roligt. Men jag som redan var trött från förut är nu helt slut. Men det är väl så de ska vara på söndagskvällar. Tur att man int måst ligg med krabbis iaf! Det är ju faktist skönt att slippa det.. Undrar när jag nästa gång kommer ha krabbis..? Hmm.. Jag tror ändå int jag inom en väldigt lång framtid kommer dricka på det sättet så jag sku ha en så farlig krabbis, men vet vet, kanske jag får de av bara en bastucider hehe.

Nu ska vi hoppa i bastun, eller mycket hoppande blir det ju int för min del. Denhär kaggen jag har hängandes på mig växer och fröudas så snart går jag faktiskt som såndäna höggravida kvinnor! Hehe.
Hey! Från och med när räknas man som höggravid?

1 kommentar:

  1. Från o me v 35-36 bruk man sej man e höggravid! :)

    SvaraRadera