torsdag 3 april 2014

Babymobil

Jag kom på idag då jag städade i babyrummet, att vi egentligen inte har någon s.k. babymobil, varken till skötbordet eller till sängen. Till sängen så kan vi inte ens ha nån nujust eftersom, ja, den är den formen så det inte går helt enkelt. Det är ju som ett litet "tak" där ovan var babyn har sitt huvud, så det kan inte hänga nått där. Men sen efter någon månad kommer vi ju att lyfta in spjälsängen så då kommer vi ju nog "behöva" en. Sen har vi inte nån till vagnen heller! Men det är nu inget jag känner att vi kommer köpa heller inom en snar framtid, det kan vi fixa sen. Kolla runt på nätet, det finns väldigt många fina. Dom som folk virkat själv är ju supermysiga! Men hehe, så bra på att virka så att jag sku kunna fixa en massa olika djur eller sånt själv, det är jag nog inte ännu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar