torsdag 3 april 2014

Positiv överraskning

Min morgon började lite sådär osäkert. Jag öppnade mina deklarationspapper... Så såg jag vad det stod där om man ska få tillbaka på skatten eller om man måst betala. Så såg jag summan. Och så tänkte jag FAN! För jag mindes int vad det heter då man ska betala tillbaka (nu i efterhand fattar jag ju att jag fick blackout.) så då tog jag upp min telefon och ringde försiktit upp Robert.

Jag: "Ehhhhhhhhmmm jag öppna deklarationspappren....." 
Han: "Jaaa :)" 
Jag: "Jaaaaaa att dehäran vad heter det då man ska få tillbaka på skatten?" 
Han: "De heter att det återbärs" 
Jag: "WOHOOOOOOO \m/"

Pip... pip... pip
Han: Carro?

Alltså där en sekund hann jag börja må så jävla dåligt haha. För att jag trodd att jag sku betala tillbaka, men nej, jag får istället tillbaka! Börja redan tänka hur jag ska få ihop summan sådär extra mittiallt utan att ta från sparpengar, tänkte tankar som att jag måst skippa första julen med vår baby och istället agera jultomte hela dagen... hehe. Jaja men det var ju en positiv nyhet! Synd bara att illamåendet ännu håller i sig. Hehe. Nu ska jag skura golvet. OCH JAG SKA GÖRA DET!! Fan har skjutit upp de sålänge nu, men nu är det dags.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar