torsdag 3 april 2014

En killkompis man kan tala om allt med

Idag har jag haft kaffe sällskap hela dagen sen klockan 13! Maaku for riktit just hem och nu är Sara påväg hit. Vilken lyx med vänner så nära. Jag och Maaku har inte träffats på nån månad så vi hadd väldigt mycket att tala om. Skönt att även ha killkompisar som man verkligen kan tala om allt med. Killar har ju nog oftast en annan synvinkel än tjejer, så det är roligt att höra en killes tankar om sånt man funderar på ibland också.. 

Här är några bilder från förra sommaren.. Haha näst sista bilden, jag hadd flätat hans hår, och helt planerat hur jag sku få fast hänglåset i hans hål i örat. Han blev ganska sur då jag slängd bort nyckeln =)





Maaku som njuter.. Den dagen satt jag, Maaku och Linn på strandis och chilla på en lördag och hadd krabbis. Samma dag boka vi strandisflotten som vi for ett gäng med på sommaren! Jag och Maaku konstatera nog att det var en av förra sommarens höjdpunkter!
Hoppas det blir lika bra denna sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar