onsdag 2 april 2014

For daddys trainingbuddy

Nu är vi hemma från Karby! Trevligt som alltid, och Robert fick leka av sig rejält. Själv satt jag mest och såg på då R och Hugo sprang omkring, och mös med lilla Angelica som är 7 månader. Fick räta ut många frågetecken med Anna också, så bra att ha åtminstone en vän som är bra på dethär med barn och sånt i närheten! Hon har nog fått svara på många frågor, och fler lär det bli! Vi fick ett fint Puma set av henne och Markus. Egentligen första "sport" kläderna vi har åt den lilla så Robert var ju överförtjust, även jag. Tack än en gång Anna :) Och tack för idag!


2 kommentarer:

  1. De va så kul att ni kom :) får no bli många gånger till!! Hugo va rejält hungri, åt en stor portion lasagne utan problem! Å jag själv fick ny energi efter umgänget! (OBS OBS OBS markus med k ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de e klart det blir flera gånger! Kan tänka mig det, så mycket som han och Robert sprang åpå! ;) Hehe ok, de är så svårt. Jag har så många vänner som heter Marcus eller Markus och alla stavar olika :D Men ska ändra (Y) ;)

      Radera