onsdag 2 april 2014

En fördel med Kokkola.


På ett sätt hoppas jag att vi föder i Kokkola. Då kan min lillasyster komma dit och fota den lilla då vi ännu är på sjukhuset. Tycker bilder på nyfödda från sjukhuset är så fina, och det är säkert ett väldigt fint minne. Visst kan vi ta bilder själva också, men jag är nu inte så jättebra på att fota, så därför sku de var roligt om Cindy sku ha möjlighet att göra det. Hon bor ju också i Kokkola, så hon är nog säkert en av de första som kommer och hälsa på lilla L. (I jeppis får bara pappan och syskon till babyn hälsa på.) 


5 kommentarer:

  1. Jag har nog fått hälsa på till jeppis BB när Labinots kusin fått sitt barn (i höstas) och även när Labinots bror blivit pappa till sina små. Bara man frågar före så brukar de nog vara OK med det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo jag fick höra det just att de int är så tarkka med det! Det är ju bra :) Men på hemsidan deras står det att de bara är pappan och syskonen som är välkommna. Men kanske de är för att man int ska ta dit hela tjocka släkten på en gång :P

      Radera
  2. Vi tog väldigt många fina bilder på BB, min mans bror är fotograf så han fota oss och vår son. Verkligen något speciellt med de första bilderna, så man vill ju de ska vara bra. :) Lycka till med allt och tack för en bra blogg, kikar in varje dag när tillfällrt ges mellan blöjbyte och amning! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va härligt med riktiga proffsfoton! Jo, man vill ju gärna att dom är bra och int bara vanliga Iphone bilder :) Tack ska du ha, trevligt att höra :)

      Radera
  3. Ja fotar no gärna, myki bebisfötter bilder får ni hehehe

    SvaraRadera