onsdag 2 april 2014

Det bästa.. Hehe

Haha alltså nää. Hörni jag säger bara en sak, om ni int har sett SIMON avsnitten ännu, så ok, kanske ni int vill, men ni måst bara se i avsnitt 15 då en ur laget Kaj-Alfredz ska hjälp över en "gammal dam" över vägen... Det hittar ni i DETTA avsnitt om ni spolar fram till 06:25. Haha så jääävla bra.


Eller i DETTA avsnitt då vi gräver i roskisar. (Spola fram till 18:47) 
Haha vårt samtal lyder: 

Jag: Vad kan vi hitta? 
Janica: Alltså fyfan va äckligt, vafan e dehär
Jag: Tänk om vi sku hitt typ en kondom oså sku vi slick på den? 
Sara: Nämen fyvaäcklit
Janica: Men ääh nää
Jag: Vaaa? Då sku vi no faktiskt få mycki poäng
Sara: Janica har rutin på dehär
Jag: Desto äckligare. desto mer poäng
Jag: Hah, "Janica har rutin" Ja hon bor ju i Nykabi nu så
Janica: Jaa jag får int nå mat där 
Janica: Alltsåå fy va ääckligt!! Vi tar nästa 
Jag: OK, nästa roskis!
Jag: Alltså ni e no bra på dehär att gräva i roskisar

Haha alltså nä ni måst koll de.

... Eller i DETTA avsnitt när vi städar en allmän toalett och jag får skit på händerna, och ska till en fontän och tvätta bort det meeeen stopplar på en järntråd.. Och faller i hundskit. (Spola fram til 17:20)


Haha.. Jaaa det var nog verkligen en rolig upplevelse! Ska bli roligt då jag får visa det åt min flicka i framtiden! HEheheh. 

Nu ska vi fara till Karby och hälsa på Roberts brorsbarn Angelica och Hugo!

2 kommentarer:

  1. Haha jag skratta såå vid alla tre tillfällena! Men mest till då du ska hitta en kondom :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa haha de var lite roligt. Visst säger man så liksom..

      Radera