lördag 5 april 2014

Lördagsstatus


Godmorgon allihoooupan. 
Var verkligen jättetrött igår så det blev en ganska tidigt natt. Pulsen rusar ännu på i 100 men kanske jag bara får acceptera att det är så just nu, pumpi gar på högvarv så att säg! Nu sitter vi och äter frukost, och ska strax börja ställa oss iväg mot Petsmo. Där ska vi leka med Alvar och Vilmer en stund innan vi drar vidare in mot Vasa och kollar en gnutta. Kanske hinner jag med en kaffe med nå av mina vänner som bor där, det sku ju vara superkul. Sen ikväll blir det teater, KAJ! Wohoo \m/ Ser framemot det, tror det kommer vara riktit bra! Sen och äta, och sen hem! Undrar hur trött jag kommer vara då hehe. 

Jag har tidsinställt några inlägg som kommer upp under dagen, men visst kan jag också mobilblogga, men jag tycker mobilinlägg alltid blir så fula haha. Men man kan ju ändra i efterskott.. Så kanske det kommer en och annan uppdatering under dagen. Vi ser! Annars önskar jag er en fin lördag!


2 kommentarer:

  1. Här har vi inte sett avsnittet av Simon med Jeppis pimuna via datorn, så ser framemot att knäppa på TV:n idag 14:15. Är avsnittet lämpligt för barn eller borde det ses i smyg?

    SvaraRadera