tisdag 1 april 2014

Nu hålls pattarna på plats igen

Idag var min kille en riktig prins, jag fick nämligen en present! I was like: Oooooj grattis på första april! Jag visste inte att vi skulle ge gåvor... Heheh. Nä, men han känd väl att han int orkar se på min rymmande boskap längre (alltså mina pattar som int hålls i mina bhn p.g.a. dom är för små, bhna är för små alltså, inte pattarna.)

Och det har han ju rätt i! Lite jobbigt att ha dom ute på vallning hela tiden. 
Snart sku vi ju ha fått köpa en fårhund. (Hahaha ok nu spåra de ur.) 


Så gossig han är! Nu hålls mina pattar på plats ännu en stund framöver.

3 kommentarer:

  1. Hej Carro! Fick nyss veta att mina bästa vän e gravid (!), har du tips på sidor där man kan hitta nödvändiga och kanske roliga/fina baby prylar? :) Vill köpa nåt speciellt sen när tiden är kommen.
    Tacksam för svar!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha rymmande boskap :'DD

    SvaraRadera