lördag 27 september 2014

Inte utan min dotter

Assåå. I två nätter irad har Lo sovit 12 timmar i streck, utan att vakna. Jag känner liksom att det är ganska bra det. Skönt liksom. Jag sover bättre nu när jag har barn än före jag hade barn. Det är ju ganska nice. Så roligt med Lo nuförtiden. Hon börjar verkligen kännas som en liten person. En person som gillar sin mamma. Tur det, för jag gillar henne superdupermycket, sku ju vara lite jobbigt för henne då om hon inte skulle gilla mig.. Men jooo, vi tröstar varandra och skrattar åt varandra. Hon är så fin så fin min lilla dotter. Det bästa jag har, och det bästa som hänt mig. Vad vore livet utan henne? Ingenting. Tänk att en så liten klimp kan ge sprida så mycket kärlek runt omkring sig. Blir alldeles varm i hjärtat varje gång jag ser henne, och varje gång vi är nära då hon är i min famn blir jag bara så överväldigad av kärlek, till detta lilla barn. Låter ju lite cheesy men, jaa, jag visste inte att man kunde älska någon såhär otroligt mycket!! Min fina fina nöjda, söta, underbara, glada, vackra lilltjej, bara jag har henne har jag allt <3


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar