fredag 26 september 2014

TBT fina minnen...

Hej hej.. 
Sitter här på Roberts dator och kollar bilderna. (Min dator slängd jag ju ut..) Alltid kul att se igenom bilder som man inte sett på jättelänge! Kanske inte så intressant för er ändå att se på mina gamla bilder men här är några av godbitarna jag hittade.. Lägger en liten bildtext under så ni vet vad bilden handlade om och när det är tagen.. Håll till godo. 

Jag i Egypten 2010. Var väldigt taggad för att få hoppa i poolen!
 (Som var skitkall, så det blev bara ett dopp i den..)

 Jag på en djur-mässa 2013. Fick äran att hålla i världens största levande katt. Det var en mäktig upplevelse. Katten var så stor! Undrar vad dom matar den med.. Då katten jamade lät den som en häst. Ett fint minne =)

Jag 2010 då jag jobbade i Norge en sommar, med att rensa fisk. Här håller jag upp en stor fisk som jag just sku rensa.. Kände att det var lite övermäktigt.. Var ju bara van att rensa små aborrar liksom.. Men efter den sommarn så är jag nog att rensa lite allt möjligt.. En väldigt bra sommar överlag.. Fast jag typ luktar fisk än idag..

Var med i en tävling om vem som kunde få flest skedar att hållas på kroppen på samma gång (utan lim eller tejp förstås) Jag kom på tredje plats med 81 skedar.

När jag hade gått klart militären åkte jag till USA och var officier ett år. Det var lärorikt och roligt då jag fick bossa över de andra små knattarna. Det året är kanske ett av de tuffare i mitt liv, men ändå ett av de bästa. (Det var ju där jag träffade Robert, jag var hans såndär militär ledare.)

Ganska ny bild... Jag gjorde ice bucket challenge med min bror..

Alltid lika kul att se på gamla bilder!
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

10 kommentarer:

  1. Hahahah du e så sjuk :'D ( på ett bra sätt alltså! ) älskar ditt sinne fö humor!

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inget av inlägget... ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe då kan jag informera dig om att man måste koppla på sin humor och förståelse för ironi när man läser inlägget :))

      Radera
    2. Jag förstår bara inte vad det roliga är. Men int kan man ju förstå allt heller :)

      Radera
    3. Måst du kommenter någo då om du int förstår (läs: har) nån humor. :D Vem f*an, ursäkta språket, tror du bryir sej om att du int har nån humor. Usch va man blir trött på sånthär folk som ska föstör allt de roliga. :D Och ja, ja skratta så att jag fick sinodrag? sendrag? va de ny heter i magen! Ajjajj! :'DD

      Radera
    4. Jag får väl kommenter precis lika myki som du? Vaför har du sånt behov av att genast dumföklara mig och påstå att ja int har humor bara för att ja int tyckt att dehär va roligt?

      Radera
  3. hahahah ligger i sängen o ska sov o försöker håll mig fö skratt så int gubben ska vakin :DDD

    SvaraRadera
  4. Haha trod ju he sku kom helt vanliga bilder å bara nåjaa..så va de nå sånhär, hur kan man lixom int tyck att de e roligt? :'D / K

    SvaraRadera
  5. Hahahah, sitter här och skrattar så jag får ont i magen :'D Du är ju helt genialisk!

    SvaraRadera