måndag 13 oktober 2014

Bästa inlägget på hela veckan varsågoda

Jag är verkligen en sucker för både té och kaffe. Helst skulle jag ha en kaffekopp och en tékopp bredvid mig på morgonen (och eftermiddan.. och kvällen) men för det mesta så kallnar det ju bort eftersom Lo tycker det finns viktigare saker här i världen än att dricka kaffe eller té.. 

Mina klara favoriter när det kommer till té sorter är dessa
Numi organic tea! Den smakar... Jul! Och allt som smakar jul älskar jag! + Att den också har en dutta vanilj i sig, jul + vanilj, kan det bli bättre, knappast! Mitt Numi té är härifrån, vet inte om det kanske finns i nån hälsobod också? Nåväl, går snabbt och behändigt att beställa från Malin så jag kör på det. 

Av Twinings tén är det helt klart vaniljtén som är min favorit... 
Har hittills inte hittat nån som slår den! Nån frågade var det går att hitta, och den finns nog i alla matbutiker sku jag säga! Senast köpt jag den från ett sunkkit Siwa så jo, den finns nog lite här och var! 

Varsågoda, ett inlägg om té! Förstår nog varför ni älskar min blogg <3
Jag lovar att det oftare ska komma inlägg om té, för jag vet ju att dessa inlägg är så otroligt populära <3 Dehär blev nog helt klart det bästa inlägget på hela veckan <3

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar