tisdag 28 oktober 2014

En Loig dag


Idag har varit en såndär dag då Lo har varit vaken ganska mycket = Mycket bebisgoos. 
Vi har lekt, försökt ta oss fram = förbannad bebis när det inte går, jag gnäller "övning ger färdighet" och hon ger mig onda ögat. Vi har varit ut och skutta, vi har bakat panacotta hallonkaka, oooooch vi har packat lite. Klockan 4 somnade jag och Lo i fåtöljen, och vaknade 2 timmar senare = En aning förvirrad och trött/pigg bebis nu. Nå iaf så försöker R natta henne nu så får se hur det går. Jag ska ta och svara på lite mejl, han en ganska så spännande grej pågång med en annan bloggerska, men det får ni höra med om senare!

Kolla in min lilla blondin:

Ps. Behöver er hjälp!
Beskriv min blogg med en mening!?
Alltså, ni måååst ju int, men jag sku bli hiimla tacksam om ni kunde! :)

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

13 kommentarer:

  1. En ärlig, personlig och fantastisk blogg. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. söt Lo föressten! så ljust hår hon har fått :)

      Radera
    2. Åuuu thank you!! :) Jaa det har blivit så ljus, lite mörkt ännu uppe på och i nacken men resten är nog ljust ;)

      Radera
  2. neej men vad söt :`)
    Oj jättesvår uppgift, du är ju nämligen allt och lite till (positivt alltså) :)

    SvaraRadera
  3. Som en bit Fazers blå mitt i veckan = Din blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe den var bra, kanske jag använder mig av den ;)

      Radera
  4. Recept på kakan tack!:D

    Awesome! (<---- beskrivande ordet)

    SvaraRadera
  5. Din blogg är något att se framemot att läsa, och en inspiration till alla mammor! :)

    SvaraRadera
  6. Vänlig, inspirerande och snygg blogg! :)
    /Matilda

    SvaraRadera