tisdag 28 oktober 2014

Bloggevent inbjudan!


Här är inbjudan som borde ha fallit i några bloggares mejlbox idag! Det är alltså butiken HomeFun i Jakobstad som jag tagit kontakt med, och nu har vi planerat ett bloggevent! Det blir bubbel, goodiebags, mingel, SHOPPING, rabatter, massa fotografering med mera! Väldigt roligt att Sabine hackade på idén, hon tvivlade inte en sekund på att det inte sku vara ett bra sätt att marknadsföra sig på, flera företag borde absolut ge sig in i blogg världen och se vad den har att erbjuda. 

Helst skulle vi ju ha bjudit in hur många som helst, men det blir lite rörigt med fler än runt 20 så då fick det bli så denna gång. Det kommer bli riktit roligt! Nästa gång hoppas jag det finns möjlighet att bjuda flera. Ska bli roligt att mingla runt med alla fina bloggare som kommer! 

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

7 kommentarer:

  1. Jag gissade att det var HomeFun du hade haft kontakt med, och jag hoppades på det. Blev jättejätte glad över inbjudan. Blir nog en kanonkväll har jag redan nu på känn :)

    SvaraRadera
  2. Gissade också på HomeFun genom dina tidigare tävlingar med dem. Hur är det, tror ni inte "oinbjudna" dyker upp genom inbjudan här i bloggen? Någon missuppfattar säkert och dyker upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaa, i mejlet som skickades ut stod det att man får lägga upp inbjudan på sin blogg, men att den är personlig endast till bloggaren i fråga och inte till läsaren. Så det borde alla som lägger upp då förstå att skriva. + att det finns ju ingen osa adress på inbjudan :)

      Radera
  3. Tusen tack för inbjudan! Det kommer att bli superroligt detta, tror jag! :)

    SvaraRadera
  4. Jag blev så glad då jag fick inbjudan :) Jag hoppas verkligen att jag har möjlighet att komma! Det blir säkert superroligt :)

    SvaraRadera
  5. Så kul, så kul :) e bebisar välkomna eller ska man lämn hem dom?

    SvaraRadera