onsdag 15 oktober 2014

Nytt åt Lo och mig!

Igår var jag ju ett varv till stan.. Då köpte jag bland annat 2 nya pyjamas åt Lo! Hon dreglar ju så mycket så oftast får jag alltid byta pyjamas på henne en gång på kvällen för att hon dreglat ner den första jag lag på (även med dregellapp) lite bättre har det blivit så vi hoppas det fortsätter åt det hållet. Tyckte pyjamasarna var så färggranna och fina.


Jag var i stort behov av nya bhn. Mina bröst har ju bara försvunnit i ett poff och numera är jag liksom ganska platt? Sjukt! Men men, måst säga att jag inte har nått emot det. Jag har haft min tid i livet med "stora" bröst så nu känns det faktiskt ganska kul att ha små! Känns preppigt och ganska snyggt faktiskt. Inget som är i vägen hehe. Nåväl, mina kupor har gått från stor C till liten B men omkretsen har inte minskat så värst, så jag fick köpa tilläggs knäppen, tycker det är så fult då man har för spänt runt och den blir som en liten valk där under bh-bandet som syns helt.. Nejtack! Så det fixar jag med sånhäna! Haha, de bhna som jag köpte när jag var gravid och hade värsta bomberna är som nå plastpåsar nuförtiden.. Ojoj. 


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

6 kommentarer:

  1. Härligt pigga kläder, varifrån köpte du dem? Och var kan man köpa såndäna tilläggs knäppen till BH:na? Jag har alltid problem med omkretsen och diggar verkligen inte valkarna som lockas fram när jag klämmer på mig en för spänd BH. Tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte pyjamasarna från KappAhl. Bh tilläggen köpte jag från Lindex men finns nog var stans var de säljer bhn sku jag tro! :) Det är jättebra att ha extra såna om man råk ha för spänd bh! :)

      Radera
  2. De e nog konstigt hu brösten bara försvinner! :D här ha ja å fått inhandla nya bh-ar! Speciellt 2 månader efter ja sluta amma märkt man hur de had krympt ihop xD

    SvaraRadera
  3. Åh..i know the feeling. Mina bröst böri allt mer likn tömda, ledsna sprits-påsar vartefter vi ammar mindre.Men nåja..VA KAN MAN :)

    SvaraRadera
  4. Åååå va ja hoppas att mina å snart far tillbaka å blir som förr. Jobbigt att ha bara 1 bekväm bh som int di hoppar ur.. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tänkte jag också, men de blev nog aldrig somde var förr. Mina var små, för små tyckte jag då, nu skulle jag gärna ha mina små bröst ist för dehär taxlapparna som lämnade kvar när jag slutade amma! ;)

      Radera