fredag 21 november 2014

En eftermiddag på Skorpan


I förmiddag traskade jag och Lo iväg till Skorpan. Där mötte vi upp med Malin, Adam och Saga. Vid Skorpan var det som vanligt jättemysigt. Måste säga att dom verkligen har lyckats med det caféet! Alltid härlig stämning och alltid goda bakverk. Nåväl, redan innan Malin och co. kom hit till Österbotten så hörde hon av sig och undrade om jag ville komma med henne + barnen på kaffe nåndag, och det ville jag ju såklart! Läser ju Malins blogg från förr + att vi gått i samma lågstadie på ettan och tvåan, så jag visste ju att hon inte var nån skummis, hehe. Nåväl, vi satt på Skorpan i två timmar och hann gå igenom många samtalsämnen. Malin var en sån person som verkligen är lätt att tala med, lugn och harmonisk tjej. Tror vi båda har hittat en fin vänskap i varandra!
Bilder både mina och Malins. För att läsa Malins fina inlägg om dagen, klicka här!

2 kommentarer: