söndag 28 december 2014

Bästa julen i mitt liv!


Hello my little friends!! Hopps ni alla haft en magisk julhelg. Det kan jag säga att jag haft! Helt klart bästa julen hittills i mitt liv. Mycket såklart tack vare Lo, men även Robert, min familj och hans familj. Vi har tagit allt i lugn takt, njutit, ätit gott, umgåtts (det sägs ju att släkten är värst men jag tycker faktiskt att släkten verkligen hör till på julen!) 

Nå hursomhelst! Jag har inte bloggat pga. 
1. Internet har inte fungerat här i huset (Mother Russia skyller jag på)
2. Jag har inte haft tid
3. Har njutit allt för mycket av julens influenser så jag har typ glömt bort bloggen (händer det ens?!)

Ni som följer mig på insta har ju dock fått se lite inblickar. Och nu bara för att jag är så snäll så ska jag ta bort privat från insta så ni alla kan se mina bilder och videor från julen. 
HÄR hittar ni min julhälsningsfilm. 
HÄR hittar ni filmen från julbordet då Lo hadd läget under kontroll. 

Fick ni många fina julklappar? Det fick jag. Inom familjen hade vi bestämt att vi inte ger julklappar, förutom åt en person var. Så jag fick en Peak Performance tröja av min bror! Vit och fin, prick i min smak. 

Av Robert fick jag: Iris lights (som jag hade önskat) En snygg jacka, en klänning, ett såndär inrednings "fönster" men som egentligen är en spegel, en halsduk, ett pannband, oooooch en ny Iphone!!! Wohoooo! Är så bortskämd med handi karin miin. He sku va styrk åt an!!! 

Jag is int säg vad jag gav åt Robert, det är så skit i jämförelse med vad han gav åt mig. NÅ han fick iaf det han önskade sig så då får han skylla sig själv... HEHEH. (Ok han fick en jacka, en velvetsmooth, presentkort på ansiktbehandlig x2 och en tröja. Rimmet till tröjan: "Du är så snygg, man skulle kunna tro att du bara kör på light när du passar så bra i tight." Tröjan var alltså väldigt tight. Rimmet till Velvet smooth: "Förhårnader suger, så hoppas denna duger." Han sku alltså ha den till sina händer.) 

Här kommer lite bilder från min julhelg: 
Jag fick ingen selfie stick (hade inte önskat nån heller) men på julen så blev jag avis på alla som laddade upp selfie stick bilder på sina instagrammar, så då fixade jag min egen. Gangsta style. 



Här var det julafton! 15 minuter senare somnade lillgrisen. Hon hann inte vara med om julklappsutdelningen, lite synd eftersom det var hon som fick flest paket... Jag bev sååå trött på att få ta emot hennes paket... *Not* En riktit härlig julafton hade vi! 

På juldagen var det dags för lite efterlängtat festamde! Först var jag hos min systers med vänner och ja, mina systrar och sen for jag och Ninni ut. Först på O'learys och sen var vi också vid Melody. Litet, trångt och svettigt ställe, men HÄRLIGA människor! Träffade så många fina vänner och bekanta. Jag och Ninni hann också ta några selfies. Dethär är den ända jag kan visa. 

Det var verkligen SUPERKUL! Jag uppskattar det så mycket mer när jag är så sällan ute! + Att det är ju jättelängesen jag umgåtts med min äldsta syster så det gjorde också så det blev så roligt! Nå, vig halv 4 hämtade vi Korv Görans och for hem (like the good old times) 

Som tur var drack jag inte så mycket, så jag hade ingen krabbis på annandagen. Bra var ju det för då nalkades det släktkalas igen, denna gång i Nykabi. Det var helt trevligt, lite mycket folk men finns det hjärterum finns det stjärterum. Sen mot kvällen kom Alvar och Vilmer hem från Voukatti så då var det julklappsutdelningen och lek som gällde. Och så har det fortsatt sen dess, lek med A & V! 

Idag ska jag på kaffe med Victoria och Veronica, ska bli trevligt. 

Sååååå, now i'm back on track!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig jul ni haft! God jul!!!! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  2. låter som en riktigt härlig jul :) och SHIT vilka julklappar du fick av Robert alltså, nice!! :D

    SvaraRadera