tisdag 30 december 2014

Busy living


Oj vad vi hunnit med mycket de senaste dagarna. Kanske bra att internet inte funkar hela tiden, så man får känna på det riktiga livet ibland också, hehe. Well well. Känner att jag börjar vara ganska färdig med all denhär helgfeelisen. Vardagen kommer ju aldrig? Känns som om jag håller andan och får först pusta ut efter nyår då allt återgår till det normala. Nåväl, ska väl inte klaga. 

Alvar och Vilmer har varit här sen i fredags så det är lek som gäller hela dagarna + att jag får ha mina ögon på min lilla baby också, som inte är så liten längre! Hon tar sig runt rummen som en liten griskulting (ja, hon låter som en också.) Får se efter så inte A & V springer på henne, men smart som hon är tar hon skydd under bord och stolar. 

Lite annat har jag nog ändå hunnit med! Bland annat kaffe med en rad vänner. Först ut var Veronica och Victoria som var hit häromdagen. Jag hade duktat fram med en massa salt och sött, och för första gången typ ever så tog allt jag hade dukat fram, slut! Vi var alla tre ganska hungriga kan man säga. 

Sen var det Sofia och Elisabeth som stod på tur. Jag och Lo tog vårt pick och pack och hämtade Sofia, och körde sen vidare till Elisabeths. S & E har BF väldigt väääldigt nära varandra så jag kände att det ända rätta var att de sku träffas och bli vänner! Varför inte? De bor båda i Jeppis, båda är preggo, båda känner mig och båda är supersnälla! Då betyder det att de måste bli vänner. Och bra gick det! Hoppas vi kan umgås flera gånger och de också börjar uppskatta varandra på samma sätt som jag uppskattar dem båda. // The friendmaker Hehehhe


Idag var jag och fina Malin ut och skuttade. Vi tog ett välförtjänt stop på Skorpan, och njöt av panini och kaffe.. (+ en morotskakebit höhö) Lika trevligt som alltid! Vet ni, vem kunde tro att jag sku få två nya vänner som har med pargas att göra, under 2014?! Malin och Emilias fästman! *I have so many friends* 

Ooooch idag har jag också hunnit till Larsmo för att ta farväl av min älskade Sara! Ååh det suger att det är så långt till Hesa. Sara undrar alltid när vi ska komma och hälsa på men jag känner mig inte ännu helt redo att resa med Lo, så får se när vi kommer oss iväg.. Kanske vi kan fara nångång i febaruari eller mars.. Skulle vara kul att fara och se hur Sara bor!

Jag har så många inlägg jag vill skriva!! Ska äta nu och sen ska jag allt mysa ner mig med datorn och njuta av att äntligen ha INTERNET!!! *I lOvE tHe UpPkoPlAdE LiVeT* Får passa på sålänge Lo sover! Ändå vaknar hon strax och ålar iväg.... 

Inlägg jag vill skriva: 
- Årsresume
- Lo's utveckling/punkter om henne just nu
- Har sett att många skrivit "smink-inlägg" så jag vill säga min syn på saken
- Mina nyårsplaner
- Lo's julklppar

osv. osv.

Vilket ska jag börja med?? Only time will tell... 

4 kommentarer: