torsdag 1 januari 2015

Carros 2015 lista!



Hur firade du nyårsafton?
- Vi var hemma hos Cissi och Linus på nyårsfest. Johan stod för maten och det serverades en trerättersmiddag. Precis som förra året var maten utsökt! Det var mordmysterier, "på spåret" och karakoke. Jag stod dock över att sjunga iår, vill inte utsätta mina medmänniskor för min usla sångröst..

Vem pussade du på tolvslaget?
- Till tolvslaget gick jag och Robert hem (på de sjukt hala gatorna!) och vid 00.00 pussade jag Lo som låg och sov så gott <3

Vilka datum ser du framemot 2015? - Hmm.. Nå 5 januari, 3 februari, 11 juni.. midsommar, ehm.. Svår fråga där, det är så många datum!

Någon du hoppas ska hända?
- Att vi kan börja renovera snabbt och att det går undan! Drömma kan man ju hehe

Vem tror du du kommer spendera mest tid med 2015? - Robert och Lo

Har du något nytt projekt på gång för 2015?
- Nååå renovering av huset, några bloggprojekt och ett stort projekt tillsammans med Janina!

Kommer du flytta under 2015?
- Jaaa! Hur kul? Superkul

Vad kommer du lägga mest pengar på? - Antagligen renoveringsmaterial och inredning (Y) 

Kommer du byta jobb/avsluta studier?
- Nepp, jag ska vara vårdledig med Lo hela året har vi bestämt! *Så skönt*

En filmpremiär du ser framemot?
- Ehehehehehe är inte insatt inom filmvärlden, men kul att jag fråga ändå, lol

Vad gör du sommaren 2015?
- Målar huset, renoverar, solar, är på villan, badar, leker med Lo, har 1 årskalas... Njuter av sommaren :)

Något du vill satsa mer på?
- Bloggen och träningen!

Ska du resa under 2015? - Hoppas det! Iaf blir det nog en vända till Hesa för att hälsa på Sara, sen ska vi ju till tammerfors då Robert ska vara med i crossfit tävlingen Winter War! Och om man sku få drömma ordentligt sku det väl bli en södernresa också, men det tror jag inte. Vi kommer nog inte prioritera det :)

Personer du ser framemot att få umgås mer med under 2015? - Janina, Elisabeth + hennes baby, Sofia + hennes baby *smiley med hjärtögon*

Vad kommer du göra annorlunda under 2015? 
- Hmmmm.... Jag är så jävla bra så int måst jag ändra på nått. Ok ska försöka bli mer ödmjuk. 

Sist med inte minst, vad är dina nyårslöften? - Iår bestämde jag mig för att inte ha några nyårslöften. Gillar inte att lova saker jag inte kan hålla. Jag ska bara fortsätta som förut, älska mig själv, älska min familj, vara en trygg och bra mamma och njuta av dagarna <3

Åh vad jag är redo för 2015! Känns som en ny och fräsch början 
på ett år jag tror och hoppas kommer bli riktit lärorikt och spännande! 



2 kommentarer:

  1. Jaaa jag e så redo för Dethär året! ^^

    Visst du att alla som är född mellan 15.2.1991-5.2.1992 är i det kinesiska horoskopet geten/bocken/fåret? Och enligt det kinesiska horoskopet är 2015 getens/bockens/fårets år :D så Dethär är vårt år!!!!! COOLT VA? (För alla tror på sånthär bulla som Janica tror på heheheh)
    Hoppas ni får en fin start på det nya året :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va häftigt!! :D Hoppas verkligen det stämmer!

      Radera