söndag 5 oktober 2014

En rosa dag


LAIDIES! Eller hur det nu stavas... Det jag försöker skriva är iaf "TJEJEEER"! Ok. Kanske är det leidies? Neh, Ladys? Ladies? Joo de är väl ladies. Nåja, stor skillnad. Jag har nog ändå så mycki stavfel här i bloggen så ni är vana. 

Vilken bra dag det blev idag! På morgonen var jag som sagt på crossfit gymmet och inredde deras chillhörna. Det blev, om jag får säga det själv, ganska så bra om man tänker att jag körde med "man tager vad man haver". Bilder kommer komma upp så stay tuned! Efter det så var det dags att bege sig mot Rosa Loppet. Det var ju helt super väder och alla var glada och taggade, så det kunde ju inte bli annat än bra! Loppet var riktigt lagom längd, hade först tänkt gå, men det började pittra i mina och Elisabeths ben så vi sprang sen istället.. Fick en fråga här också vad loppet gick ut på.. Saken var nu den att när man anmälde sig så betalade man in 15 euro till Fitness välgörenhetskonto. Denna "anmälningsavgift" går nu oavkortat till Rosa bandet. Vill du läsa mer (och se fler bilder från loppet) klicka då här. Tack för idag alla fina mamas!

Efter loppet styrde jag kosan mot mammas. Där var det kalas i stugan och Conny med familj hade dykt upp. Även Cindy, Anton och Cissi var där och kalasade. Kändes konstigt att komma dit utan Lo. Vilmer frågade direkt "Men, var e babyLo Carro?" Så sa jag att hon var o simma med Robert. "kan hon sima? hon e nog så liten, hon kan ju int ens gå." Och det är ju sant! Bra noterat där av honom! På babysimmet hade det gått riktit bra, fast jag inte var med! Uuuh det hade ju ingen förväntat sig.. 

Foton fotade av min massör. Ni hittar hennes blogg här.

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar