söndag 23 mars 2014

Cause i'm not going anywhere


Hello! 

Nu har jag gjort mitt för denhär söndagen känner jag. Kom just från mammas och pappas där Alvar och Vilmer ännu var. Fick se på teater, äta och leka av mig, bra så. Men nu är det nog bara soffan som gäller resten av dagen. Lat? Javisst! Men alltså man blir ju nog ovanligt trött att leka med barn då man själv odlar en i magen. Så därför är jag så imponerad av alla mammor som både har egna barn från förr och på samma gång odlar en ny! CRED! Så nice att det regnar nu, har ni sett väderprognosen för nästa vecka! Jävligt fint kan jag tycka. (Mhm nu böt det till snöblandat regn, juuuust he. Kiiitoooos.) Nej, nu ska jag ladda upp en proteinshake behållare med is och vatten och slå mig ner i soffan. 

Jag just nu: 

 Bortsett från att R int är hemma, så jag måst hämta kudden och snackset själv...
Jo men nu vet jag vad jag också ska göra, förutom att va slö. Jag ska skriva en lista över grejer vi ännu måst hinna fixa innan storken knackar på dörren, jo det ska jag göra. Men först is.

2 kommentarer:

  1. Har ni mycket kvar att fixa inför födseln? :)

    SvaraRadera
  2. Jaa en del, ska göra ett inlägg om det imoron! :)

    SvaraRadera