fredag 21 mars 2014

"Du kan stå på berget och se på" Hehe

Sådäärja, då var man mätt och belåten. Till efterrätt var jag sjukt sugen på IS, så slängd i min typ 15 isbitar. Gott. Nu har killen dragit på träning och jag ska skura golvet, sen blir det att fara till bygget.
Robert tyckt min mage hadd växt jättemycket sen han såg den sist, och ja, alltså den är sjukt svälld och spänd idag så kan fatta att han blev förvånad! :)

Haha förresten, bästa hittills! (Vissa av er verkar ju ha problem eller tyck att det är konstit att min kille är bort ganska mycki nujust men det är så nu i en period, snart blir det ju bättre, jaja)

Samtal som ägd rum då han var hem: 

Jag: Hur läng tränar du idag? 
R: Hmm jag vet int riktt, ska dra igenom blbabalabla kanske jag är färdig till 8, ok jag lovar att försök vara klar till 8!
Jag: Okeeeej, hur ser din helg ut? 
R:  Nå jag drar brandutbildning mellan 09.00 till 16. 30 sen innebandy match kl 17.. Sen på söndag har jag match 14 och 16... 
Jag: MHM just he! Vi kommer int att träffas så mycke hör jag.
R: Men på måndag är jag ju ledig, så jag tänkt vi kan hitt på nå roligt då? Jag tänkt att jag int far och tränar nå då 
Jag: Joooo va roligt! Vad tycker du vi ska göra??
R: Kanske vi kan fara o sima? 
Jag: Eh nä, de är ju int speciellt kul du vill ju bara motionssimma och jag känner mig som en valross som kommer frustande bakom dig.....
R: Okej, men nu vet jag! Om vi far till lockanberget, så kan du stå där upp på backen och se på då jag springer upp och ner några varv?
Jag: ????????????? 

HAHAHAHAH Fyfan va bra. Tror de är kul för mig att stå på en backe och se då han springer upp och ner. Jag där bara i min jacka som är allt för snäv runt magen så jag knappt får luft. Säkert helt snöstorm också hahah. Dör. Han är så rolig. Nej, på måndag bestämmer JAG vad vi ska göra. :D


5 kommentarer:

  1. haha :D ni e bäst!

    SvaraRadera
  2. Hahaha :D som när ni sku göra nå kul å han tyckt ni sku ta en promenad :'D de e så roligt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa helt ba som om de sku va nått man gör då man ska göra nå riktit KUL! :D

      Radera
  3. hahaha bäst idag! :D

    SvaraRadera