måndag 17 mars 2014

Måndagsstatus


Hoppas ni alla har en fin start på veckan! Själv vakna jag av en viss baby som lekt på så mycket i magen så det var omöjligt att somna om.. Hon blir nog lika aktiv som sin pappa! Jag låg dock kvar i sängen en bra stund och läst lite tidningar. 

Sen åt jag en rejäl frukost. Jag blir så otroligt hungrig nu, då jag är hungrig så får jag sjuk mage och börjar känna mig i allmänt dåligt tillstånd, så då måst jag äta meddesamma! Så lika bra att äta ordentligt då när man äter så man int måst gå och bli hungrig igen efter 1 timme.

Sen börja jag plantera mina skott som jag har haft att växa i vattenglas. Jag plantera också om några blommor så de fick ny fräsch jord. Det är så bra, för i vårt kök så lyser solen från förmiddagen ända till kvällen, så blommorna växer otroligt bra där! 


.... Kul med ett inlägg om blommor. 

Idag ska jag äntligen hämta hem min man! Veckan har gått ganska långsamt, vilket dom alltid gör då han är borta. Vi ska fara till min villa och se, och sen på mat till hans föräldrar, före vi kan styra kosan hemåt. Tur att jag int råddat nå under veckan, så jag har knappt nått att städa! Wohooo \m/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar