söndag 16 mars 2014

Ny craving?

Nu när Sara har varit här typ i två veckor irad, så har hon varje dag påpekat samma sak "Men fan Carro, va du äter is?! Vad är så speciellt med det?" Jag har int tänkt på det förr, men nu de senste två dagarna har jag väl fattat (med hjälp av Sara då) att det nog är en craving. Jag vill lägga is i ALLT! Tillochmed mjölk! Det är så bra i vår nya frys, den har liksom ett eget fack för is!! Så det far lätt två såndär "plattor" med is för mig varje dag.... Lyx att ha en sån hälsosam craving! Mmm älskar att gnaga på isbitar!!


Isté är jag dock inget fan av, med det är däremot Sara.

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag åt också is i mängd och massor då jag var gravid! :D undrar varför det är så gott, det är ju bara vatten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa vete faaan asså! Men gott är det!! :)

      Radera