söndag 9 mars 2014

Skönt att få va feeeit


Hello såhär på kvällskvisten alla pajsare.

Måst ju nog säga att jag är jävligt besviken på bloggen denhär helgen, nog tycker man ju den sku ha kuna uppdatera sig lite mer än vad den har gjort!!! Nåväl, nya tag imoron. Robert far på dejour nu igen hela veckan, så jag får börja köra PF style igen. Suttar lite eftersom veckan går så långsamt då han är borta meeeeeeen man får väl stå ut helt enkelt. 

Vad har ni gjort idag? Levt livet? Hoppas det... Det har ju typ int jag gjort. Vi for till mamma och pappas bygge och där måra jag nu åpå.. Känns int som att man gör så mycket nytta men jag höll nu iaf Robert sällskap då han isolerade kökstaket.. Sen for jag och laga mat till mammas. Cindy och Antzaboy var där också, längesen jag sett dem så det var roligt. 

På vinden i det gamla huset mamma och pappa renoverar hittar man alltid små roliga saker. Idag hitta jag nått som jag tror är en gammal scoutmedalj, eller int medalj, men nån sorts utmärkelse. Den var väldigt fin tyckt jag, kanske man kan laga den till en brosch. Eller hur man nu stavar det... Nååååväl. 

Cheesecake muffins, MUMS!

Nu på kvällen har jag suttit och ännu försökt kämpa mig igenom tutorials på hur man virkar. Nu är jag inne på att lära mig mormorsrutor. Min första ser ut som skit, min andra helt ojämn och ful, men den tredje ser faktiskt ut som en ruta. SKAM DEN SOM GER SIG HILVITI!!!
När jag fått lagom mycket huvudvärk av skiten så for vi ut på kvällspromenad. 

Fick pausa en del men det gick ändå förvånansvärt bra idag. Sen hoppa vi i duschen och NUUU ska jag laga glass med smält smör och havreflingor, man vill ju liksom int ligg på minus på kalori utgången och intaget, bäst att äta lite glass ännu ikväll så man säkert blir feeeit. Lololololol.



// True that. Men snart är fetto tiderna över :( måste_passa_på

5 kommentarer:

  1. Vad är glass med havregryn? låter gott :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan visa nästa gång jag lagar, kanske under veckan :)

      Radera
  2. Kan man få receptet på muffins cheesecake? :)

    SvaraRadera
  3. Oj märkte nu att du hade ju lagt upp receptet på bloggen :b

    SvaraRadera