söndag 16 mars 2014

Söndag

Gomoooroon. 
Jag orka aldrig fara till Nkby igår. Mådd på nått sätt underligt och var väldigt trött. Tänkt först att det bara berodd på att jag hadd druckit så dåligt, men fast jag drack så blev det inte bättre.. Jobbigt. Sara kom iaf hit och höll mig sällskap i min ensamhet. Så skönt att Roberts dejour är över imoron! Dock har veckan gått ganska snabbt eftersom jag varit med Brasko JR varje dag, hehe. Bra att ha vänner till hands. Eller ja, ändå sen hon kom från Tyskland har i ju umgåtts typ
varje dag, så int är det ju som att jag bara ha varit med henne nu för att R är borta för dom som tänkt det ;) Annars ska jag bara ta det lugnt idag, kanske fara och köpa lite garn. Jag har faktiskt blivit ganska bra på att virka nu om man får säga det själv. 
Övning ger färdighet! 


mugshot

2 kommentarer:

  1. Hur ofta har du sammandragningar nu? Har du varit på nått läkarbesök pga dessa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hörröö. Det är väldigt olika, men åtminstone varannan dag känner jag av nån, ibland oftare. Jag har uppsökt läkare 2 grr p.g.a. det :)

      Radera