lördag 15 mars 2014

Video: Svar på frågestund \m/

HELLO BITCHIS! 
Nu äntligen är videon klar. Vi tog bara en tagning, såååå ja, den är ju som den är! Och int så rolig, för det var ju int meningen heller, utan jag svarar på era frågor, och that's it! Hehe. Nåväl hoppas ni ändå är nöjda. Jag tveka nog innan jag publicera meeen vafan, man får ju accepter att man ser ut som man gör då man odlar en bebis!

Och, lite kul att ha en video från då jag var preggo också! 
Jag ser ut som en boll, som Sara så fint sa ;)



Har ni frågor kring svaren så är det att fråga på!!! >:)

7 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva svaren också? Jag hör så dåligt vad som sägs på videon..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaaah okej några svar kan jag skriva, orkar dock int skriva svar på alla frågor :)

      Radera
  2. Roligt med videoinlägg, mera sånt! (Y) Kanske du sen kommer lägga ut filmsnuttar på bebisen också? Det sku ju vara jätteroligt!! :)

    SvaraRadera
  3. Roligt med videoninlägg.... :) De syns nog att du gått upp fast du bara gått upp 10 kg, eller hur myki har du gått upp nu? Man märker då man jämför gamla bilder på deg och hur du ser ut nu....

    SvaraRadera
  4. Skitrolig video trots att du ´"bara" svara på frågorna!! o va trevlig du verkar vara :) hoppas på mer videoinlägg framöver :D

    SvaraRadera
  5. Haha, skitrolig var den nu INT :D :D Men tack tack tack för dina fina ord <3 Fler videoinlägg kommer det bli :)

    SvaraRadera