lördag 15 mars 2014

Sötaste virkade klänningen!


Var just med min gamla vän Victoria. Och titta vad hon hade lagat åt lilla L! Så fin virkad klänning, en basker och vantar. Så himla mysiga, vad glad jag blev! TACK VICKI! 

Så min eftermiddag har gått åt att sitta och dricka kaffe och tala om allt möjligt, perfekt lördags eftermiddag alltså! Nu ska jag äta mat och sen ska jag väl börja fara till Nkby och träffa killen som jag inte sett på 6 dagar. Får se om jag känner igen honom nåmer heller, hehe. 

Fan just då jag steg upp så for de nå fel i mitt knä, jag har länge haft problem med mitt knä speciellt i samband med träning och löpning, men nu har jag int haft besvär påläng (kanske eftersom jag int belastat knät så mycket) men nu tar de så jävla sjukt. TYPISKT!! 

4 kommentarer:

  1. Verkligen fin, och så vårig och fin färg! :) Vem är denhär vVctoria, henne har man inte läst om förut i bloggen? :P

    SvaraRadera
  2. Knäna belastat ju i.o.f.s. nu då du bär
    upp extra vikt i samband med graviditeten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant, men det kändes mer som att nått "for fel" i knät, men det är bättre nu :)

      Radera