söndag 23 mars 2014

Söndagsstatus


Åh vad jag saknar att gå med klackar! (Lol först råka jag skriv klackaN, helt ba värsta dialekten, jåå vetja he vitni ja ha no gatt i klackan i dagan miin ja. Höhö ok jag är skit på aggressiv dialekt.) Jo! Men, nu har jag ju bara två månader och 2 dagar kvar av min graviditet! HUR SJUKT! På onsdag är det alltså precis två månader kvar tills beräknat datum. Minns då det var 6 månader som igår! Man tänkt ju att det är värsta evigheten, men sedär så snabbt det har gått. Undrar om jag kommer kunna behärska att gå i klackar nåmer då sen? Jag är en sån som tycker att kan man int gå ordentligt i klackar ska man int gå i dom alls, eller så gör man det där hemma och övar övar övar. Tjejer som int kan gå i klackar.. Njäe alltså, ganska skämmigt! Men va sku int jag klar av det, jag börja ju öva då jag var 6 så de borde ju sitta i ryggmärgen.. 

(MEN PS. Nu är det ju tydligen "mode" att ha låga klackar?! OH HELL NO! Jag använder int mommo klackar, usch tycker det är så fult på mig. Så kanske jag helt enkelt int ens behöver börja använda klackar igen.... På en stund. Sen då 13-15 cm är inne igen kan jag gå med på att börja använda. Men mommo klackar? Nej tack. Då är det nog hellre inga klackar som gäller för mig.) Haha hitta just ett jävligt gammal blogginlägg som jag har skrivit om dethär ämnet, måst bara lägg upp det igen. Haha men kom ihåg, jag har ju kanske int riktit liika starka åsikter om ämnet idag som jag hadd då.. Jaja, jag smättar upp det om en stund.

Imorse så hadd jag ganska starka sammandragningar, men det gick om efter en stund, men nu är det nog bara liggläge som gäller en stund. Pysslar lite med lite fler vimplar, lagar några i "storlek small", ska hänga på dörren bland annat. På dörren eller innanför dörren tänkte jag också skriva hennes namn på en vimpel, HÄR finns en jättebra sida där man kan printa ut vimplar med bokstäver på! Där kan man ju laga vimplar till kalas eller bara till rum eller vadsomhelst. Väldigt bra tips, till er från mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar