måndag 10 mars 2014

STOPP STANN STEDI!!

Omg kvinnor. (Och Robert heheh.) 
Alltså jag vill bara ta tag i dendär kvinnan på min preggoräknare och ruska om henne och säg att "NU FÅR DU JU FAN TA O LUGN NER DIG!" Men neeeej hon bara smyger sig framåt, framåt...

Alltså, nu njuuuuter jag ju av att vara gravid, det mesta är ju faktiskt härligt, äntligen. Om det sku vara såhär hela graviditeten sku jag skaffa fem barn, minst! Men nu är det ju icke så. SÅ synd!! Men jag måst fösöka minnas hur det var i början bara.. Hehe men nu lever jag bara i nuet och njuter SÅ av att int må illa 24/7.
Jag vill ju nog att vi ska få vår lilla dotter i vår famn, men ändå känns det så skrämmande! Jag har nog int ännu helt till 100 % förstått att vi ska få en egen liten baby, det ansvaret liksom! Och den kärleken! 
Jag känner ju redan en så overklig kärlek till henne, hon är som så nära men ändå så långt borta, men om jag redan känner såhär nu, då hon ligger i magen, hur ska jag nu int då känna när hon är i min famn? Med sin lilla näsa och små tår :') Nee alltså, på onsdag går vi in i vecka 30. TRETTIO! Fattar ni? Jag fattar int själv iaf. Trodd aldrig den dagen sku komma när jag låg där och stirra i taket och vila dö för några veckor sen. 
När man är i vecka 30 ++ jaaa alltså då är det nära! Huhu

Okej, dethär inlägget blev vi ju jävligt mycket klokare med, neeh, lite tankar bara! 

Okej men vi kan ju göra nått nytta med inlägget, så nu vill jag ha ÖNSKEINLÄGG!! Jag är fan ensam hela veckan, jag kan blogga skiten ur mig, men har typ inget att blogga om.. Såååå kanske nått speciellt du vill jag skriver om? En dagens fråga kanske? Vah? ;) Blink Blink *Försöker flörta kommentarer ur er*


Okej, känner mig redan dissad.

Ps. Tack för alla kommentarer på babynest inlägget! Lutar mot att vi köper ett från Brännkulla i Esse. 
Stöder närproducerat vetni! ;)

9 kommentarer:

  1. Och de sista 10 veckorna går SUPERSNABBT! Så njut av magen då du ännu kan ;) Sku vara roligt mer bilder från ert hem, ni verkar ha det supermysigt!

    SvaraRadera
  2. Joo mera bilder från ert hem vore roligt :) Super bra blogg!! Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej. Du hat skrivit flera ggr att du gärna sko vila ha flera barn, men det går inte. Nu undrar jag varför? Vad är det du menar? :)

    SvaraRadera
  4. Hur länge har du/ni tänkt vara hem med babyn innan ni ordnar dagvård? Själv är jag lite emot att sätta babysar på dagis som är knappt 1 år.. varför så bråttom, de är bara små en gång och ekonomin går väl inte i första hand?

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också det vore roligt med bilder från ert hem. Sen skulle du kunna, om har lust, tipsa om goda maträtter till vardags :)

    SvaraRadera
  6. Skulle du kunna tänka dig att vara vårdledig och hemma med er dotter i 2-3 år? :)

    SvaraRadera
  7. Kan du göra ett kollage hur du har sett ut genom tiderna? :) Väldigt bra blogg annars!!

    SvaraRadera
  8. TACK för alla önskeinlägg! Er vilja är min lag, ska skriva om allt ni kommenterat om! Kramar! :)

    SvaraRadera