tisdag 18 mars 2014

Veckans mage - V.30

Här kommer veckans mage! Magen växer verkligen i raserfart nu, och kliar därmed hela tiden! Så det är ett ända smörjande, men det är bara roligt, för weleda oljan doftar sååå gott! Bebisen sparkar nästan hela tiden, och nu känner jag det även när jag går och står. Hittills har det känts mest när jag legat eller suttit.

Magen 29+6


Här fick ni även se mina nya sexiga mamma trosor ;) 
Väldigt sköna!

Haha jag måst bara berätta. Just låg vi i sängen och Robert smörjd in min mage. Så tänkt jag att vi ska öva lite, så jag låtsades som att jag sku föda. Så jag intog förlossnings ställning och Robert tog min hand. 
Så sa han nått i stil med "ok PUSH!! ANDAS!!" Och jag skrek mesama MEN HÅLL KÄFTEN!! INT KAN DU JU SÄG SÅDÄR!!! Hahaha och nu höll jag int ens på att föda på riktit...
Får se hur det går sen! Tycker redan synd om honom.. Haha

Nu ska vi krypa ner och läsa om hur man bäst möter förlossningssmärtan,
 intressant läsning såhär på kvällskvisten!
Gonatt!

4 kommentarer:

  1. Hahah skratta högt när ja läst dehär

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hheh jag skratta jag också efter mitt lilla utbrott, Robert såg bara förvånad ut :D

      Radera
  2. Det närmar sig!! Har läst din blogg sen första inlägget, känns verkligen roligt att få vara med på ett så personligt sätt under er resa! (Just för att du skriver så personligt och öppet om din graviditet.) Har inte kommenterat förut men kände att det var dags nu, så vill önska er lycka till med allt och det ska bli sååå roligt att se vem det är som vilar i magen din, och sen läsa om er vardag med er baby! :) Tack för en bra blogg! // Frida i Vasa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida! Tack för dina fina ord! Roligt att ni är så många som följer med :) Kram

      Radera