fredag 4 april 2014

10 snabba denna fredag


Romantisk hemmakväll
 / Utekväll
Lagsport / Träna ensam
Vitt / Svart
Mörkt hår / Ljust hår
Borta / Hemma
Stort / Litet
Dilla omkring / Rakt på sak 
Liljor / Rosor
Rik och fåfäng / Fattig och omtänksam
Teoretiskt / Praktiskt


Gomoorrron kvinnor och män!

Fredag idag, hur känns det då? Helt ok? Kiva? Jobbigt? Ska ni kanske ge allt i helgen? Hursomhelst, vad ni än ska göra, hoppas det blir roligt! Snart kommer min kille hem från jobbet, wohoo \m/
Sen ska vi fara till Purmo (tredje gången i mitt liv jag far till Purmo och faktiskt vet att jag är i PurmoCity.) Vi ska hälsa på Roberts mommo. Sen blir det att fredagshandla. Ska köpa lite smått och gott som vi ska lägga i bb-väskan.. Sen senare kommer Sara till vårt! 

Trevlans fredag känner jag!
Hoppas ni får en trevlig start på fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar