måndag 7 april 2014

Nått hon inte behöver mera av

Om det är nått vi har överdrivet mycket av till den lilla så är det mössor och huvudbonader i olika slag.. Det är ju bra med mössor åt småbarn, eftersom det är från huvudet som värmen oftast rymmer ut, men då är det ju nog bäst med såndär hjälmmössor och såna, och inte såndär mössor som man bara har på för att de är söta hehe. Men det har nu bara råkat sig så att vi har fått en del och jag har hittat på loppis och i butiker såna som jag bara känt att jag "måste ha". Men, de är väl bara att inse att några fler mössor blir inte köpta en tid framåt. (Hårband och pannband och sånt får jag nog dock köpa bestämd jag nu, för de är ju sååå söta ♥ )


Här är mina favoriter hittills ♥ 




2 kommentarer:

  1. Ohh den där ugglemössan är bara för söt. Var har du hittat den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den är underbar! Jag har köpt den av en tjej som har en sida på facebook som heter "Made by Micha" Sök på det så hittar du :)

      Radera