söndag 6 april 2014

Nya byxor och gamla vänner

Hello! Igår var en trevlig dag, men även tröttsam. Jag kände mig lite sådär på gränsen hela dagen men de gick bra! Efter Petsmo for vi till GW gallerian, där hittade jag ett par våriga mama byxor och en ljusblå mama skjorta! Känns roligt att ta in lite ljusare färger nu såhär till våren. 


Sen satte vi oss på Café Paris, och dit dök också Verre och Linn upp. Så då fick vi sitta och ta det lugnt och snacka ikapp oss i två timmar innan det var dags att fara till teatern. En recension av teaterna ska ni också få..


Efter teatern for vi ut och äta (vi var alltså på teater med mamma pappa, Cissi, Cindy och Anton.) Åt god mat men när klockan närmade sig 22 så kände jag bara att nej nu var de nog dags att bege sig hemåt.. Jag hadd ett otroligt jobbigt tryck över bröstet och sååå tungt att andas, så hemfärden var int rolig alls. Men hem kom vi och jag stupa i säng meddesamma. 

Nu klockan 15 ska jag fara på mässan. 
Längesen jag varit på mässa så det ska bli roligt!

2 kommentarer:

  1. Tror vi har likadana byxor, di va ju så sköna å lätta! :) Och din recension- you nailed it! KAJ va en helt fenomenal pjäs, eller pjas då kanske.. Ja sa själv å när vi for hem att Kevins miner e helt oslagbara, han ser ut som en giraff med käkarna ur led fast på ett gott sätt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa verkligen! Skönare än jeans tycker jag då det är så tunt tyg! :) Haha tack ska du ha, int varje dag man skriver recension men tänkt att man borde öva så man blir bättre ;) Jaa verkligen, Kevin är bäst! :D

      Radera